آرزوها
آرزوها



 

 

         بانو پروانه

 

عزیز دلم !

باورت کرده ام از همان ابتدای سلام ؛ از همان ابتدای علاقه ام به تو ؛ حالا لحظه به لحظه پشت هر خاطره که

باشی ، این علاقه بیشتر می شود . با تمام وجودم دوستت دارم ؛ کاش میدانستی که نبودنت خیلی بیتابم می

کند . من چیزی شبیه آب کم دارم ؛ مرا به دریای آبی عشق می بری ؟ مرا به ساحل سیب ؟

من تمام دیشب ، همه ی ستاره ها را به هم می دوختم تا برایت پیراهنی بسازم از وفا . دیشب نبودن تو را با ماه

گفتگو می کردم ؛ اینکه هر شبی که نیستی ، صدای لبخندی اینجا شنیده نمی شود ؛ غیبت ات که طولانی می

شود ، اینجا باران می بارد !

آهای ستاره ها ، ستاره ها می دانید به اندازه ی تمام شما افشینم را دوست دارم ؟!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 28 بهمن 1387برچسب:, ساعت 1:0 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar